Oznamovatelé můžou zavolat na telefonní linku nebo poslat oznámení přes formulář, kde mohou napsat zprávu nebo nahrát hlasovou zprávu. Hlas je v nahrávce strojově změněn, aby byla zachována anonymita oznamovatele.
Potvrzení o obdržení podnětu
Návazná komunikace
S oznamovatelem můžete dále chatovat v zabezpečeném prostředí a doptat se na vše důležité.
Možnost anonymity
Pokud v administraci zapnete možnost posílat anonymní podněty, oznamovatelé mají zajištěnou 100% anonymitu. Z anonymity ale mohou kdykoli vystoupit.
Notifikace pro odesílatele
Pokud to umožníte, tak si oznamovatelé mohou zapnout e-mailové notifikace, které je upozorní na vaši odpověď. E-mailovou adresu oznamovatele nikdo neuvidí a e-mailové notifikace nezobrazují obsah konverzace.
113 jazyků oznamovacího formuláře
Posílání příloh
Oznamovací kanály
Telefonní linka
ceník na vyžádání
ceník na vyžádání
ceník na vyžádání
Online oznamovací formulář
Počet oznamovacích formulářů
1
3
neomezeně
Stránky
Umožňuje upravovat úvodní stránku v oznamovacím formuláři a také vytvářet další nové stránky.
Oznamovací formulář na míru
Vlastní logo, barva a texty oznamovacího formuláře, vlastní pole ve formuláři pro tvorbu doplňujících otázek, úprava textů ve formuláři po odeslání oznámení.
Vlastní kategorie oznámení
Pracovní hodiny
Tato funkce umožňuje nastavení automatické odpovědi, která oznamovatelům přijde, když zrovna nejste v práci.
Možnost výběru adresáta oznámení
Přístupový kód
Můžete si nastavit vlastní přístupový kód, se kterým se oznamovatel přihlásí do oznamovacího formuláře.
Možnost anonymního řešitele
Práce s oznámeními
Interní komentáře
Slouží pro interní komunikaci mezi členy. Členové týmu mohou k oznámení přidávat komentáře a přílohy, které uvidí ostatní členové týmu a mohou na ně reagovat.
Databáze oznámení
Veškeré podněty zůstávají v systému bezpečně uchovány po zákonem požadovanou dobu, takže splníte požadavek směrnice EU.
Přiřazení řešitelů
Ke každému oznámení můžete přiřadit konkrétního řešitele.
Záznam aktivit
U jednotlivých podnětů lze zobrazit záznam všech aktivit (konverzace, přidělení řešitele, změnu statusu oznámení a další).
Překlad zpráv
Přijaté oznámení a následnou komunikaci je možné automaticky přeložit. Funguje obousměrně - překlady jsou dostupné i pro odesílatele.
Štítky
Pomocí štítků můžete označit jednotlivá oznámení podle potřeb (př.: HR, Compliance, čeká na odpověď, čeká na reakci právníka). Podle štítků můžete filtrovat oznámení.
Priorita
Jednotlivým podnětům můžete přiřadit prioritu a podle toho je dále řešit.
Lhůta
U každého oznámení si můžete nastavit lhůtu pro odpověď nebo vyřízení oznámení. Tři dny před stanoveným termínem obdržíte notifikaci, která vás upozorní na blížící se konec lhůty.
Nastavení účtu
Možnosti posílání oznámení
Práce s daty
Soukromí a zabezpečení
Klientská podpora
Služby partnerů
Hotovo! 🙂
Do e-mailu jsme vám právě poslali kompletní informace.
Více informací na e-mail
Zadejte prosím svůj e-mail a pošleme vám kompletní informace o úspoře.
Vyplatí se vám NNTB?
Spočítejte si, kolik vám může NNTB ročně ušetřit.
Zadejte informace
Počet zaměstnanců
Počet zaměstnanců, kteří dali výpověď (v % za rok)
Průměrné náklady na získání jednoho zaměstnance
Roční obrat
Výsledek
Vaše roční náklady za hiring + průměrná ztráta z obratu:
0
Cena NNTB za rok:
0
Pokud NNTB zachrání jen 10 % nákladů a ztrát, pak ušetříte:
0
Na co se nás často ptáte
1. Jak zaručujete anonymitu a bezpečnost dat?
Zabezpečení dat je pro nás prioritou - data chráníme na nejvyšší možné úrovni. Pokud zaměstnancům zapnete možnost posílat anonymní podněty (doporučujeme), whistlebloweři mají zajištěnou naprostou anonymitu. Neukládáme IP adresy, nepoužíváme žádné analytické nástroje a odstraňujeme maximum metadat, které by mohly vést k potenciální identifikaci uživatelů.
V administraci NNTB si můžete zvolit koncové (E2EE) šifrování a dvoufaktorové ověřování. Bezpečnost ověřujeme pravidelnými penetračními testy.
2. Nabízíte externí pověřenou osobu jako součást platformy?
Ano, externí pověřenou osobu vám zajistíme.
3. Je součástí NNTB také telefonní linka?
Ano, součástí NNTB je také telefonní linka. Pokud chce oznamovatel sdělit oznámení ústně, může zavolat na telefonní linku nebo prostřednictvím formuláře nahrát a poslat hlasovou zprávu. Hlas v nahrávce je strojově změněn, aby byla zachována anonymita oznamovatele. Zprávy z telefonní linky uvidíte v přijatých oznámeních.
4. Jsou právní dokumenty v ceně?
V ceně platformy najdete vzorové právní dokumenty. Naši partneři z advokátních kanceláří vám rádi připraví dokumenty na míru.
5. Proč si máme vybrat zrovna NNTB?
Na trhu se objevuje mnoho nepropracovaných řešení, která vznikla pouze jako reakce na novou směrnici EU o whistleblowingu. NNTB funguje už od roku 2017 jako aplikace proti šikaně na školách (používá každá 3. škola v ČR). Dnes máme více než 3 000 spokojených klientů po celém světě a přes NNTB prošlo více než 10 000 oznámení. Naše řešení vyvíjíme déle než 6 let, stavíme na maximálním zabezpečení, užitečných funkcích, jednoduchosti a upravitelnosti.
6. Platí, že nákupem NNTB podporujeme boj proti šikaně na školách?
Ano, i díky vám mohou NNTB zdarma využívat všechny školy v ČR. Část našich tržeb, času a energie investujeme do Nadačního fondu Nenech to být, který bojuje proti šikaně, domácímu násilí a učí děti na školách, aby se nebály ozvat, když se necítí dobře.
7. Jak dlouho trvá implementace NNTB, kolik stojí a jak dlouho trvá?
Za zavedení NNTB neúčtujeme žádné poplatky. Celý proces je jednoduchý a rychlý. Vše nastavíme během 5 minut bez nutnosti asistence vašeho IT oddělení. Součástí administrace je průvodce, který vám představí všechny funkce. V administraci najdete také nápovědu s odpověďmi na nejčastější otázky.